Trápení a start

9. března 2017 v 13:54
Uplynulých 14 dní by spíš utrápených, ale něco se přece jen událo pozitivního. Skrz smrtelnou chlapskou nemoc kašílek jsem 14 dní skoro netrénoval. Byl jsem jen dvakrát v posilovně a největším přínosem bylo sednutí na kolo. Ujel jsem v sobotu 100km a v neděli si vychutnal první přechodový trénink 50km kolo a cca 17km běh. Takže dobrý přínos pro trénink. Naopak velký problém je, že jsem tři týdny už neplaval, ale zítra konečně zase jdu. Takže tolik o tom, co se událo a o trápení s nemocí a teď následuje výhled do budoucna.
Vzhledem k nemoci jsem se rozhodl, že musím začít rychleji sílit a že se můj trénink musí změnit. Momentálně nejsem v situaci, že bych nějak potřeboval naběhávat běžecký objem, potřebuji makat na plavání a zvýšit sílu nohou skrz kolo a makat na tempařských schopnostech na kole. A jak na to? Už jsem začal, tím, že jsem začal ve větší míře posilovat nohy v posilovně. Jedu nohy dvakrát týdně z toho jednou, trochu tvrději. A vypadá to, že přes nemoc pomalu budu sklízet plody své práce. Používané váhy rostou. Dalším krokem je trénování dynamické síly, které jsem včera začal. Zašel jsem si na schody a dal si pěknou sadu 6 variant vždy po 5 "výbězích": 1) vyběhnutí po jednom schodu = rychlé nohy, 2) vyběhnutí obschod, 3) sounož po jednom schodu 4) sounož obschod 5) po levé noze, 6) po pravé noze. Při změně cviku vždy 50 dřepů. Tím se dostávám zatím ke svému dalšímu plánu. 5. dubna odlétám do Irska a do té doby mám v plánu udělat 13333. Krásné číslo mi vymyslela moje Baruška :-D Já měl v plánu 10000 a ona mi to ještě trochu opepřila :-D. Už pár dní jedu a dostal jsem se zatím na 12220. No musím víc zabrat.

Rozhodně se teď musím víc než na běh zaměřit na kolo. Vše zvládat prostě nejde a tak ubude naběhaných kilometrů, což se budu snažit kompenzovat pár běžeckými "soustředěními" mimo Brno.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama